Često postavljena
pitanja

Vulputate enim etiam sit eget. Neque nunc, sit interdum turpis amet tortor massa turpis urna elementum dolor.

1. Uređaj mi je prestao raditi. Gdje ga mogu predati na servis?

Molimo vas da kontaktirate našu Službu za korisnike na [broj telefona] ili putem e-pošte na servis@dentalgrupa.hr. Pružit ćemo vam informacije o najbližem ovlaštenom servisnom centru gdje možete predati svoj uređaj na popravak. Također, možemo organizirati preuzimanje uređaja izravno iz vaše ordinacije.

2. Što sve moram napraviti prije nego što uređaj predam na servis?

Prije predaje uređaja na servis, preporučujemo da sačuvate sve važne podatke i dokumentaciju vezanu uz rad uređaja. Molimo vas da uređaj očistite prema uputama proizvođača i uklonite sve potrošne materijale. Također, priložite dokaz o kupnji ili jamstveni list ako je uređaj još uvijek pod jamstvom.

3. Koji je rok za popravak uređaja?

Standardni rok za popravak uređaja iznosi od 3 do 7 radnih dana, ovisno o složenosti kvara i dostupnosti dijelova. Ako popravak potraje dulje od predviđenog, kontaktirat ćemo vas i pružiti ažurirane informacije o statusu popravka.

4. Kako i gdje mogu preuzeti uređaj nakon servisa?

Nakon završetka servisa, uređaj možete preuzeti u servisnom centru gdje ste ga predali. Alternativno, možemo organizirati dostavu uređaja izravno u vašu ordinaciju. Opcije preuzimanja i dostave možete dogovoriti sa Službom za korisnike.

5. Uređaj mi ne radi, kada će mi doći serviser?

Ako vam je potreban serviser na lokaciji, molimo vas da kontaktirate našu Službu za korisnike kako bismo mogli što prije organizirati dolazak. Naši serviseri nastoje se odazvati unutar 24 sata od vašeg poziva, ovisno o dostupnosti i lokaciji vaše ordinacije.